MENU
    mm
mm
Preview

Design dine egne klistremerker med QR-kode

Design QR-klistremerker med dine egne QR-koder og gjør informasjon tilgjengelig med et enkelt skann. Ideelt for visittkort, emballasje og arrangementer. Skap unike opplevelser og knytt kontakt med kundene dine.
Levert hos deg
3 - 7 mai
Bestill online
Enkelt og greit
Design med logo
og tekst etter ønske.
Gratis frakt
fra kr. 249
100%
fornøydgaranti
Prisgaranti
vi matcher prisen
Trenger du hjelp?
Vi er klare til å hjelpe deg på telefon
239 60 966 eller på info@ikastetikett.no.
  Start chat

Hva bruker man klistremerker med QR-koder til?

Klistremerker med QR-koder brukes mange steder når man vil lede kunden eller gjesten til et nettsted eller en app. Med QR-koden trenger ikke gjesten din å skrive inn en lenke til et nettsted selv, men kan ganske enkelt skanne QR-koden med kameraet på en smarttelefon. Det kan for eksempel være restauranter eller kafeer som i stedet for å ha en fysisk meny, velger at kundene alltid kan lese en oppdatert meny på nettet og kanskje bestille maten via nettsiden.

En QR-kode kan også være nyttig hvis du har en stor mengde informasjon som kundene trenger tilgang til, men som ikke er relevant eller mulig å skrive ut på et flygeblad eller i en brosjyre. Kanskje informasjonen ofte oppdateres, eller kanskje er den for teksttung til at alle kunder ønsker å lese informasjonen.

Mange bruker også QR-koder for å lede interessenter videre inn på nettsiden, uten at kunden trenger å gjøre noe annet enn å skanne QR-koden med telefonen. Dette gjør det enkelt å dele lange nettadresser eller ulogiske nettadresser med bokstaver og tall. Du kan også lede kunder til en videoguide med QR-koden.

Slik får du mest mulig ut av klistremerkene med QR-koder

For å optimalisere bruken av klistremerker med QR-koder, bør du vurdere følgende:

  • Tydelig plassering: Plasser klistremerkene der de er synlige og tilgjengelige for publikum.
  • Instruksjoner: Legg til korte instruksjoner eller en oppmuntring for Ã¥ motivere folk til Ã¥ skanne QR-koden.
  • MÃ¥lgruppeorientert innhold: Tilpass QR-kodeinnholdet til mÃ¥lgruppen din for Ã¥ øke engasjementet.
  • Analyse: OvervÃ¥k og analyser resultatene ved hjelp av analyseverktøy for Ã¥ evaluere effektiviteten til QR-kodekampanjen din.
  • Oppdatering: Oppdater QR-kodene etter behov for Ã¥ sikre at de alltid lenker til aktuell og relevant informasjon.

Ved å implementere disse trinnene kan du maksimere verdien av klistremerker med QR-koder og skape en mer interaktiv og informativ opplevelse for brukerne dine.
5/5 1