NB! Vi ser at du bruger internet explorer. Denne designer er ikke kompatibel med i-explorer. Vi anbefaler at du bruger Google Chrome, men alle andre moderne browser burde også fungere.
Design dine egne klistremerker med QR-kode
Levert hos deg: 16-21 oktober Leveringspris: Frakt fra kun kr. 45. Gratis fra kr. 249
PÃ¥ denne siden kan du designe klistremerker med dine egne QR-koder.
Last opp QR-koden din ved å klikke på "Last opp bilde". Tilpass klistremerkene dine slik du vil ha dem ved å velge størrelse, bakgrunnsfarge, skrive tekst osv. Hvis du ikke allerede har en QR-kode, kan du generere gratis QR-koder mange steder på nettet.
Hvis du trenger klistremerker med løpende nummerserie/QR-koder, kan du kontakte vårt salgsteam, så hjelper vi deg.
Bredde i mm.
Høyde i mm.
Antall
Form
Bakgrunn
Tekst
Last opp image
Lag og bakgrunn
Form
Bakgrunn
Velg tekst
Tekst
CURVE TEXT
Diameter
Kerning
Font size
Flip
Last opp image
EDIT
EDIT CLIPART
Lag og bakgrunn
INFO
Ark med etiketter
Det rimeligste valget som passer bra om du vil ha merkene samlet på et sted.
Stykkvis kuttet for utdeling
Om merkene skal deles ut til venner eller på events er dette det beste valget.
Hva bruker man klistremerker med QR-koder til?
Klistremerker med QR-koder brukes mange steder når man vil lede kunden eller gjesten til et nettsted eller en app. Med QR-koden trenger ikke gjesten din å skrive inn en lenke til et nettsted selv, men kan ganske enkelt skanne QR-koden med kameraet på en smarttelefon. Det kan for eksempel være restauranter eller kafeer som i stedet for å ha en fysisk meny, velger at kundene alltid kan lese en oppdatert meny på nettet og kanskje bestille maten via nettsiden.
En QR-kode kan også være nyttig hvis du har en stor mengde informasjon som kundene trenger tilgang til, men som ikke er relevant eller mulig å skrive ut på et flygeblad eller i en brosjyre. Kanskje informasjonen ofte oppdateres, eller kanskje er den for teksttung til at alle kunder ønsker å lese informasjonen.
Mange bruker også QR-koder for å lede interessenter videre inn på nettsiden, uten at kunden trenger å gjøre noe annet enn å skanne QR-koden med telefonen. Dette gjør det enkelt å dele lange nettadresser eller ulogiske nettadresser med bokstaver og tall. Du kan også lede kunder til en videoguide med QR-koden.
Slik får du mest mulig ut av klistremerkene med QR-koder
For å optimalisere bruken av klistremerker med QR-koder, bør du vurdere følgende:
Tydelig plassering: Plasser klistremerkene der de er synlige og tilgjengelige for publikum.
Instruksjoner: Legg til korte instruksjoner eller en oppmuntring for å motivere folk til å skanne QR-koden.
Målgruppeorientert innhold: Tilpass QR-kodeinnholdet til målgruppen din for å øke engasjementet.
Analyse: Overvåk og analyser resultatene ved hjelp av analyseverktøy for å evaluere effektiviteten til QR-kodekampanjen din.
Oppdatering: Oppdater QR-kodene etter behov for å sikre at de alltid lenker til aktuell og relevant informasjon.
Ved å implementere disse trinnene kan du maksimere verdien av klistremerker med QR-koder og skape en mer interaktiv og informativ opplevelse for brukerne dine.