RETUR OG REKLAMASJON

Vi har svært få returer hos Ikast Etikett. Hvis du har kjøpt en vare du angrer på, eller hvis produktet ikke lever opp til forventningene, anbefaler vi at du tar kontakt med oss så raskt som mulig. Da kan vi snakke sammen om hvordan vi skal løse det. Det samme gjelder hvis du har mottatt feil vare eller en vare som er ødelagt.

Den vanlige angreretten bortfaller når det gjelder spesialbestilte varer. Men det er viktig for oss hos Ikast Etikett at du er fornøyd med bestillingen din. Så hvis du har mottatt en vare med feil eller hvor kvaliteten ikke er som forventet, ber vi det ta kontakt med oss. Send oss gjerne en epost med bilde og beskrivelse av feilen. Så kan vi sammen finne en løsning, slik at du blir fornøyd med kjøpet. Les også våre kjøpsbetingelser.

HVOR SKAL JEG SENDE RETURVARER?

Hvis du har bestilt varer fra lageret vårt, kan du selvfølgelig returnere ordren innen 14 dager. Før du returnerer er det alltid en god ide å ta kontakt med oss på epost eller telefon 23 96 09 66. Når du benytter deg av angreretten, må du selv betale porto for å sende ordren eller deler av ordren i retur.

Du kan enten sende varen(e) eller levere dem personlig etter avtale med oss:

Ikast Etikett A/S
Neptunvej 6
7430 Ikast
Danmark

Vi mottar ikke pakker sendt med postoppkrav.

Pakk varen godt inn og legg ved en kopi av kvitteringen.
Sørg alltid for å få en kvittering når du sender varer i retur. Uten en kvittering kan vi dessverre ikke erstatte/refundere en eventuelt tapt returpakke.  

Vi håndterer som regel returen samme dag som vi mottar den på vårt lager, men i travle perioder kan ekspedisjonstiden være lenger.

HVORDAN FÅR JEG REFUNDERT PENGENE?
Hvis du skal ha penger tilbake, blir beløpet alltid overført til det samme betalingsmiddelet som du betalte kjøpet med. 

Når pengene vil være på din konto, avhenger av banken din samt hvilket betalingsmiddel du brukte da du bestilte. Merk at PayPal har en ekspedisjonstid på 30 dager.  

KLAGE
Hvis du ønsker å klage på en vare som er kjøpt hos ikastetikett.no, kan du kontakte vår kundeservice på tlf. 239 60 966 eller via epost på info@ikastetikett.no.

Vi har aldri opplevd at vi ikke har kunnet løse en klage fra en kunde, men hvis det skulle skje, kan du kontakte (husk alltid å klage direkte til ikastetikett.no før du ev. kontakter nedenstående): 

Europeisk lovgivning bestemmer at alle nettbutikker skal legge ved en lenke til Europakommisjonens Online Dispute Resolution-plattform. Klageportalen kan finnes på følgende lenke: https://webgate.ec.europa.eu/odr/.